loading...
raminfalahati
raminfalahati بازدید : 146 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

قیمت چراغ قوه زنون
قیمت لیزر حرارتی

کک و مک بیشتر در افرادی شیوع پیدا می کند که پوستی روشن و سفید، موها و چشمانی رنگی دارند.


اگر کک و مک دارید، بهتر از هرکسی می دانید کک و مک های‌تان در تابستان بیشتر و پررنگ تر از فصل های دیگر است، بنابراین احتمالا به دنبال راه حلی موثر می گردید. معمولا افرادی که کک و مک دارند در همه جا به دنبال یافتن راه‌هایی برای از بین بردن آن‌ها هستند. البته کک و مک هیچ گاه خطرناک نیست و حتی هستند افرادی که عقیده دارند کک و مکی ها صورت های بامزه ای دارند و همین، زیبایی متفاوتی به آن ها بخشیده است، اما این امر کاملا سلیقه ای است و بستگی به شخص دارد.
 
اگر شما هم جزو افرادی هستید که چندان کک و مک های صورت تان را دوست ندارید اول از همه باید بدانید درمان قطعی برای این کک و مک ها وجود ندارد، ولی می توان با ملاحظاتی خاص و به کار بردن راه حل هایی ویژه آن ها را تا حد زیادی کمرنگ کرد تا دیگر نخستین چیزی که روی پوست شما خودنمایی می کند کک و مک نباشد.
 
مجرم اصلی کیست؟
کک و مک بیشتر در افرادی شیوع پیدا می کند که پوستی روشن و سفید، موها و چشمانی رنگی دارند که در واقع نتیجه طبیعی عمل سلول های رنگ ساز است.
 نقاطی از بدن که در معرض تشعشع آفتاب قرار می گیرند، بیشتر دچار کک و مک می شوند و این بدان علت است که در اثر تابش آفتاب و اشعه ماورای بنفش، ملانین که از سلول های رنگ ساز پوست ترشح می شود، به طور ناهماهنگ در سطح پوست جمع و باعث به وجود آمدن کک و مک می شود.
 
به وجود آمدن کک و مک می تواند دو علت داشته باشد یا ژنتیک است یا به دلیل قرار گرفتن زیاد در مقابل آفتاب. بعضی از افراد به طور ارثی مستعد کک و مک هستند و معمولا همین افراد بعد از قرار گرفتن در آفتاب به راحتی صورت شان پر از کک و مک می شود و این دقیقا همان دلیلی است که همه جا، استفاده از ضدآفتاب تاکید می شود.
 
کک و مک های ناشی از آفتاب معمولا روی کمر و شانه های افرادی به وجود می آید که بیشتر اهل آفتاب گرفتن هستند. هر چند درمان قطعی برای این عارضه وجود ندارد، اما استفاده از ضد آفتاب، پرهیز از قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید و ایجاد پوشش مناسب پوست مثل از انواع حفاظ ها (کلاه و عینک) کرم ضد آفتاب و. . . می تواند در کاهش آن نقش داشته باشد.
 
اگر به دنبال موثرترین راه هستید
اگر به دنبال این هستید که کک و مک های تان را تا حد امکان کمرنگ کنید یا حتی از بین ببرید، باید از تکنولوژی های جدید مثل لیزر استفاده کنید. زیرا اولا لیزر مخصوص درمان کک و مک تقریبا بی عارضه است البته درصورت استفاده از دستگاه های خوب و معتبر و مهم تر مهارت و تجربه کافی پزشک و دوما هیچ درمان دارویی برای از بین بردن کک و مک آن هم برای مدت طولانی وجود ندارد و تمام لک بر هایی که در بازار دارویی وجود دارند، حتی بهترین آن ها فقط می توانند باعث کم رنگ شدن کک ومک ها و گاها از بین رفتن موقت آن ها چند ماهه شوند. البته از آن جا که لیزر سطح رویی پوست را می سوزاند احتمالا روزهای اول پوست ملتهب خواهد شد.
 
آنچه باید درباره لیزر بدانید
 کک و مک ها از ملانین هستند و ملانین از موادی است که طیف های لیزر را جذب می کند و در نتیجه نور و اشعه لیزر می تواند کک و مک ها را تا حدی از بین ببرد. البته در بیشتر موارد از بین رفتن کک و مک به صورت موقتی است و این که به طور دائمی از بین برود بستگی به نوع پوست و ژنتیک شخص مراجعه کننده دارد. البته انجام مراقبت های دیگر نیز در دائمی شدن بی تاثیر نیست. تا به حال لیزرهای متعددی برای درمان کک و مک ساخته و به کار گرفته شده که البته مکانیسم بسیاری از این لیزرها نسبتا شبیه به هم هستند.
 
شما برای این کار باید به یک پزشک متخصص پوست و مو یا جراح زیبایی مراجعه کنید. نکته مهمی که باید در مورد لیزر درمانی درنظر گرفته شود این است که جلسه اول تست درمانی انجام شود بدین معنی که یک منطقه از صورت که دچار لک است با انرژی های متفاوت لیزر شود و درصورتی که بعد از یک ماه نتیجه لیزر خوب بود سایر مناطق مبتلا هم لیزر شوند.
 
کدام کرم‌ها مناسب هستند؟
 یکی دیگر از راه های درمان کک و مک که باید حتما توسط پزشک انجام شود، استفاده از لایه بردارهای شیمیایی است. البته این لایه بردارها می توانند سبب به وجود آمدن عوارضی چون قرمزی، پوسته پوسته شدن و حتی تاول شوند، اما بعد از چند روز سطح روی پوست شما را لایه ای جوان و تازه می پوشاند که نه تنها صاف تر و نرم تر است بلکه لک های روی آن نیز کمرنگ شده و گاهی نیز محو شده است.
اما لایه بردارهای ساده تری نیز وجود دارد که می توانید خودتان در خانه استفاده کنید وبسیار کمک کننده هستند؛ رتینول یکی از این هاست، این ماده تقریبا یک لایه بردار شیمیایی است که از ویتامین A تشکیل شده و ماده ای ضد التهاب است که می تواند در درمان کک و مک هایی که ناشی از التهابات سلول های پوستی هستند بسیار موثر باشد.
 
بسیاری از کرم های موجود در بازار رتینول دارند، این ماده در پوست نفوذ می کند و ویتامین A موجود در آن، بازسازی سلول های پوستی را افزایش می دهد به عبارتی باعث پوست انداختن می شود و در نتیجه لایه رویی پوست که کک و مک ها روی آن هستند از بین می رود.
 
تمام راه‌های ارزان نابودی کک و مک‌ها
راه حل های خانگی وجود دارد که از قدیم برای از بین بردن کک و مک ها استفاده می شده، در این راه حل از موادی استفاده می شود که در همه آشپزخانه ها وجود دارند و به طور حیرت آوری می توانند موثر باشند.
 
شیر ترش شده ممکن است کک مک ها را کامل از بین نبرد ولی می تواند کمک کند رنگ آن ها کمی روشن شود و این به علت اسید لاکتیک موجود در آن است. میزان این اسید در شیر ترش شده بسیار بیشتر از شیر ترش نشده است. برای این کار کافی است صورت تان را با مخلوط شیر ترش شده و آب بشویید.
 
روش دیگر، استفاده از ماسک خامه ترش است که تقریبا مثل شیر ترش عمل می کند، شما باید لایه ای ضخیم از این خامه را به صورت تان بمالید و اجازه دهید حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی پوست باقی بماند تا اسید لاکتیک جذب پوست شود. سپس صورت تان را با آب بشویید. بهتر است برای خشک نشدن پوست تان نیز بعد از شستن، از مرطوب کننده استفاده کنید.
 
یک راه حل رایج دیگر، مالیدن آب لیموترش به کک و مک هاست. اسید سیتریک ماده فعال موجود در لیموترش است. این اسید در واقع نوعی روشن کننده (بلیچینگ) طبیعی است. در حقیقت معمولا آب و عصاره انواع مرکبات در مراقبت های پوستی به کار می روند چون می توانند چربی های پوست را متعادل کنند و لک ها و رنگدانه های پوستی را کاهش دهند.
 
پس از تمیز کردن پوست، آن را با ورقه های نازک پوست گوجه فرنگی کاملا می پوشانید و می گذارید یک ساعت روی صورت بماند و بعد صورت را با آب گرم می شویید. این عمل را روزی ۲بار تکرارکنید. خواهید دید هر روز که می گذرد ازکک و مک صورت شما کاسته می شود. در این روش اگر قبلا به پوست خود لیموترش تازه نیز بمالید بهتر است.
 
بعد از تمیز کردن پوست، آب آلبالو را گرفته و آن را روی پوست صورت خود بمالید، به مدت یک ساعت، این عمل را روزی دوبار تا زمانی ادامه دهید که کک و مک شما از بین برود. بعد از استفاده از این ماسک صورت را با آب گرم بشویید.

منبع : مجله سیب سبز



 

raminfalahati بازدید : 138 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

چراغ قوه آمریکایی
فروشگاه لوازم کوه نوردي

یک مرد چینی مبتلا به سرطان خون به علت عدم توانایی در پرداخت هزینه های بیمارستان در یک اقدام وحشتناک خودش را زنده زنده روی زغال سنگ سرخ نمود تا با این روش عجیب از شر سلولهای سرطانی رهایی یابد.

بروک جیا بینهوئی 25 ساله که از بیماری لوسمی یا سرطان خون رنج می برد برای رهایی از سلولهای سرطانی خود را کباب کرد ! او قبلا در سخنانی شنیده بود که در 42 درجه سیلیسیوس سلولهای سرطانی بدن از بین می روند به همین خاطر تصمیم گرفت بدین روش از شر سرطان رهایی یابد.بدین منظور کپه ای از زغال سنگ اماده نمود و انها را اتش زده و خودش را بر فراز اتش قرار داد !

بینهوئی ساکن شهرستان یونلونگ از توابع استان یوننان چین است.او در سال 2013 به بیماری سرطان خون مبتلا شد و توسط کمکهای مردمی مورد پیوند استخوان قرار گرفته بود.

این مرد جوان چینی وقتی که همه درها را به روی خود بسته یافت در حیاط خلوت منزل خود مقداری زغال سنگ فراهم نمود و توسط چند تکه چوب تخت غیر عادی بر پا نمود و زغال سنگ را اتش زد و خودش روی تخت ساخته شده دراز کشید

جیا در سخنانی گفت کارشناسان بر این عقیده اند گرممی 42 درجه سیلیسیوس قادر است سلولهای سرطانی بدن را از بین ببرد به همین خاطر من تصمیم گرفتم این روش را نیز ازمایش نمایم.جیا مقداری زغال سنگ جمع اوری می نماید و انها را با چوب و هیزم مشتعل می نماید هنگامی که چوبها می سوزد و تنها زغالهای داغ بر جا می ماند روی تخت دراز کشیده تا بدین روش سلولهای سرطانی خود را از بین ببرد.

جیا می افزاید من شنیده بودم که در اب گرم 42 درجه این کارایی دارد اما نگه داشتن دقیق درجه اب در چنین دمایی برایم مشکل بود به همین خاطر تصمیم به ازمایش کردن این روش گرفتم.

بروک جیا بینهوئی 5 سال قبل با نامزدش لیو یوان ازدواج نمود و حتی تلاش همسر برای منصرف نمودنش بی نتیجه بود.جیا پس از اینکه ازمایش سرخ نمودن خود را روی زغال سنگ به پایان می رساند به بیمارستان مراجعه نموده تا نتیجه انرا پزشکان برسی نمایند.

الف

raminfalahati بازدید : 154 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

خريد پد افزايش قد
قطب نما

احمدرضا درویش با تاکید بر اینکه مسائل فیلم رستاخیز «جناحی و خطی» و دچار «مداخلات سیاسی» بوده است، گفت: سازندگان فیلم «رستاخیز» در مسائل شرعی، قانونی و عرفی همه‌ی جوانب را رعایت کرده‌ و بر اساس اصول حرکت کرده‌اند و آنچه به وجود آمده، قطعاً بر اساس حکمتی است و حل خواهد شد.


کارگردان فیلم رستاخیز با حضور در برنامه‌ «شهرفرنگ» تلویزیون درباره‌ی حاشیه‌های فیلم «رستاخیز» و مسائل سینمای ایران سخن گفت و بیان کرد تا زمانی که هویت‌اش گروگان است و به‌ ناحق حبس شده، به خود اجازه نمی‌دهد دست به کار دیگری بزند. مشروح این گفت‌و‌گو در ذیل می‌آید.

    نخستین روز ماه محرم برای شما بیش از هرچیز یادآور چیست؟

این روز، روز بزرگی است. روز مجموعه‌ی داشته‌ها، هویت و میراث عمیق فرهنگی یک ملت و یک امت است. محرم با نام حسین(ع) شناخته می‌شود و حسین(ع) با محرم. شروع محرم همه‌ی شیفتگان اباعبدالله را به زمینه‌های معرفتی از جمله آزادگی، کرامت انسانی و آگاهی متمرکز می‌کند و مخاطب سکوت می‌کند تا بیشتر بشنود و بیشتر بفهمد.

    این حرف شما یادآور حرفی است که بعد از اتفاقات فیلم «رستاخیز» زدید. شما گفتید که پشت این اتفاقات حکمتی است و بر اساس آن حکمت در این مدت سکوت کردید. به نظر شما چه حکمتی پشت این قضایاست؟

ساخته شدن این فیلم بر مبنای حکمتی بوده است. من و باقی دست‌اندرکاران این فیلم معتقدیم که ما متکی بر نیرویی که متعلق به ساحت مقدس سیدالشهداست موفق شدیم جزو خدمتگزاران این فیلم باشیم. فکر می‌کنم هرکاری که در حوزه‌ی هنر و فرهنگ و هویت عاشورایی صورت می‌گیرد، حتماً حکمتی دارد؛ مثل خود واقعه. حتماً در آن سختی هم وجود دارد که البته سیلی آن هم نوازش است. قطعاً این حکمت خیر است و مصلحتی است که برکاتش نصیب فرهنگ و هنر کشور خواهد شد.

    در جایی گفته بودید که ماجرا درست مدیریت نشده است؛ توقع داشتید این قضیه چطور مدیریت شود؟

منظور من ماجراهای بعد از نمایش «رستاخیز» بود. مهم‌ترین مسئله این است که «رستاخیز» ساخته شده است. خود این دست‌آوردی بزرگ برای سینما و فرهنگ ایران است. تلاش 10- 11 ساله‌ای که توسط بخش وسیعی از نیروهای انسانی معتقد صورت گرفته به بار نشسته است؛ حال اینکه در ارتباط با مخاطب با مشکل مواجه شده، قطعاً بر اساس حکمتی است و حل خواهد شد.

سازندگان «رستاخیز» در مسائل شرعی و قانونی و عرفی همه‌ جوانب را رعایت کرده‌ و بر اساس اصول حرکت کرده‌اند؛ اصولی که در شأن مضمون و موضوع اثر باشد؛ بنابراین در حوزه‌ مدیریت دولتی می‌شد کمی با همگرایی بیشتری عمل کرد. خود من تا لحظه‌ تصمیم‌گیری برای پایین آوردن فیلم از پرده توسط دولت، در جریان کار نبودم و این نکته‌ی مهمی است. چطور می‌شود در عرصه‌ی فرهنگ، تصمیمی شتابزده در مورد اثری که دارای مجوز است و بنابر تأیید مقامات عالی رتبه‌ی فرهنگی کشور تمام مجوزهای شرعی و قانونی را دارد، گرفته شود و مؤلف اثر اصلاً در جریان نباشد؟!

ماجراهایی که در حواشی این فیلم اتفاق افتاد فقط یک اتفاق نیست و متکی بر یک رویکرد فرهنگی نزد مدیران ارشد فرهنگی کشور است. این رویکرد را باید واکاوی کرد تا در آینده مورد عبرت قرار بگیرد و تکرار نشود یا درست هدایت شود.


من در طول بیشتر از سه ماهی که از این اتفاق می‌گذرد، سکوت کردم. این اولین حضور رسانه‌ای من است و من همینجا از صدا و سیما تشکر می‌کنم. اتفاق مهمی در حوزه‌ی سینما افتاده که بازتاب‌های داخلی و خارجی داشته است و کار خوبی که رسانه‌ی ملی کرده این که نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده است. از این بابت که رسانه‌ی ملی با هوشیاری نسبت به این موضوع فرهنگی حساسیت نشان می‌دهد و به فضای گفت‌وگوی اجتماعی دامن می‌زند. همینطور از همه کسانی که نسبت به این ماجرا دغدغه دارند و واکنش نشان می‌دهند تشکر می‌کنم.

    برداشت شما از مدیریت صحیح این است که این جریان تبدیل به یک گفت‌وگو شود؟

دقیقاً. تا دو ماه بعد از پایین کشیدن فیلم از اکران، وزیر محترم فرهنگ و سخنگوی وزارتخانه از طریق مطبوعات حرف‌شان را می‌زدند و ما هم سکوت کرده بودیم. در عرصه‌ فرهنگ این فضای مناسبی نیست. البته اخیراً وضع بهتر شده و گفت‌وگوهای بیشتری صورت گرفته است. کمیته‌ای هم توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در درون وزارتخانه تشکیل شده است که این ماجرا را بررسی و راه‌های برون‌رفت از آن را پیدا کند.

    اگر خودتان را در مقام یک مسئول سینمایی قرار دهید، چه واکنشی به چنین اتفاقی نشان می‌دادید؟

باید دید این قضیه در کلیّت کشور چه منظومه‌ای دارد. در هر زمینه‌ای که بخواهید اثری تولید کنید و منافع ملی را با تولیدتان درگیر کنید، باید از جایی مجوز داشته باشید تا کارتان منطبق بر قوانین و استانداردهای تعریف شده‌ باشد. در حوزه‌ی فرهنگ هم وزارت ارشاد برای این منظور تعریف شده است. فرهنگ در مقایسه با دیگر فعالیت‌های عمومی قدری مورد غفلت و بی‌توجهی است و مظلوم واقع شده است. در عین حال نسبت به آن حساسیت هم وجود دارد.

با وجود تغییراتی که در همه‌ عرصه‌ها در دو سال گذشته شاهد بوده‌ایم، به نظر می‌رسد در شرایط فعلی حوزه‌ی فرهنگ دغدغه‌ اصلی مسئولان دولتی نیست. به همین دلیل فضای شکننده‌ای به وجود آمده و شاهد آن هستیم که در همه‌ حوزه‌ها مانند موسیقی، تئاتر، هنرهای تجسمی و ... مطالبات و آرزوهای زیادی وجود دارد و از سویی امکانات هم کم است. نوعی آمیختگی هم هست و در برخی موارد مداخلات سیاسی بسیار بسیار تأثیرگذار است. ورود مسائل جناحی و خطی در حوزه‌ی فرهنگ آفتی بزرگ است؛ ماجراهای فیلم «رستاخیز» هم بطور کامل این قضیه را اثبات کرد.

«رستاخیز» از زوایایی بهانه‌ای بود برای عده‌ای که تابلوی خود را بالا بیاورند. بی‌شک اخلاق مهمترین دستاورد و درس عاشوراست، ولی متأسفانه این فضا آمیخته شد با مسائل غیر اخلاقی و رفتارهای غیرقانونی. آن‌هم در مورد فیلمی که مضمون‌اش درباره اخلاق حسینی است. دیدیم که در اعتراض به فیلم «رستاخیز» متأسفانه بسیاری از مصداق‌های ارزشی فرهنگ کشور مورد هتک حرمت قرار گرفت و حتی نسبت به وزیر فرهنگ و سازندگان فیلم و خانواده‌های معظم شهدا بی‌ادبی و توهین و افترا صورت گرفت. این‌ها رفتارهایی بود که بر اساس مسائل سیاسی اتفاق افتاد.

از طرفی دو روز قبل از اکران فیلم توافق هسته‌ای انجام شد و مسئولان فرهنگی نمی‌خواستند فضای عمومی کشور که تحت تأثیر موفقیت دولت در موضوع هسته‌ای بود، تحت‌الشعاع قرار بگیرد. به‌هرحال فیلمی که سال‌ها برای آن زحمت کشده شده است، قربانی این ماجراها شد و هزینه‌های فرهنگی، اجتماعی و بین‌المللی زیادی به کشور تحمیل شد. رفتاری که با این فیلم شد خارج از کشور بازتاب‌های زیادی داشت. در داخل هم افکار عمومی با پرسش‌های زیادی در حوزه‌های فقهی و قانونی و مدیریتی مواجه شد که هنوز هم به آنها پاسخ داده نشده است.


    این مسائل باعث سَرخوردگی شما شده است؟

اصلاً. همینجا این حرف را بگویم؛ روی سخنم با همکاران خودم و هنرمندان و اصناف و نخبگان فرهنگی است. ما بازتاب‌های زیادی را درباره تعلیق فیلم «رستاخیز» از سوی نهادها و نخبگان کشور مشاهده کردیم. شاید احساس شود که گرایش و رویکرد نسبت به موضوعات جدی و تاریخی که می‌تواند حساسیت‌های زیادی را بوجود بیاورد، سرخوردگی و ترس و نگرانی ایجاد کند. من می‌گویم که اصولاً کسی که می‌خواهد وارد اینطور کارها و تولیدات شود از ابتدا باید تکلیف خود را معلوم کرده باشد. ما از روز اول فکر می‌کردیم حتی اگر این کار 20 سال هم طول بکشد، ارزش دارد که پای آن بایستیم و به آن‌ها هم می‌گویم، مطمئن هستم که مسئله «رستاخیز» حل خواهد شد.

این کار تولید شده و دیر یا زود دیده خواهد شد. من آرزو دارم که در کشورم عاشقان و شیفتگان حضرت سیدالشهدا (ع) فیلم را ببینند، نقد کنند و گفت‌وگو به وجود بیاید. متأسفانه بسیاری از منتقدان که به فیلم اعتراض داشتند، اذعان داشتند که فیلم را ندیده‌اند! این باعث حیرت است؛ چطور می‌شود فیلم را ندید و نسبت به آن قضاوت کرد؟! هر اثری اگر قرار باشد درباره‌اش قضاوت شود، باید دیده شود و تبدیل به یک گفت‌وگوی اجتماعی شود. چه آن اثر توسط بخش خصوصی ساخته شده باشد، چه کار تلویزیون یا دولت باشد. باید درباره‌ی هر کاری گفت‌وگو شود و مردم قضاوت کنند.

    فیلم «رستاخیز» را در نیمه اول مهرماه در بغداد نمایش دادید. مهمترین خاطره شما از این حضور چیست؟

خاطره‌ی خیلی خوبی دارم. می‌دانید که کشور عراق مدفن بسیاری از معصومان و بزرگان است و نقطه عزیمت داستان فیلم ما هم از آنجاست. عکس‌العمل مردم برایم بسیار جالب بود. هنوز فیلم به پایان نرسیده همه‌ی مردم برخاستند و با ندای لبیک یا حسین به مدت 10 دقیقه فیلم را تشویق کردند. می‌دانید که در سال‌های گذشته میتینگ‌های حزب بعث در همان تالاری که فیلم نمایش داده شد برگزار می‌شد. برای من که تجربه‌ی دفاع مقدس را دارم شنیدن اینکه ندای لبیک یا حسین در قلب بغداد توسط سینمای ایران به پژواک درمی‌آید و شکوه این صحنه، بسیار مسرت‌بخش بود.

    برخی فیلم‌ها و صحنه‌های پرخاطره دفاع مقدس کار شماست. آیا ممکن است باز هم در سینمای دفاع مقدس فیلم بسازید؟

به‌شرط حیات، بله. من از دیرباز دو آرزو داشتم؛ یکی اینکه در کارنامه‌ی سینمایی من فیلمی درباره‌ی نهضت عاشورا باشد و کارنامه‌ی سینمایی من به نام حضرت سیدالشهدا (ع) متبرک شود؛ این آرزوی بزرگ من بود که محقق شده است. آرزوی دیگرم تولید فیلمی درباره‌ی آزادی خرمشهر است با نام «شکوه پیروزی» که از گفتن حرفش هم می‌ترسم، چون کار بسیار وسیع و بزرگی است. اگر توفیقی باشد سراغ آن هم می‌رویم. به‌هرحال این قضیه جزو رویدادهای عمیق تاریخ معاصر ماست. من توفیق داشتم که در دوران هشت سال دفاع مقدس فیلمبردار عملیات‌های مختلف باشم و این احساسات همراه نسل ماست و ما هنوز کمابیش درگیر مسائل جنگیم.

    در جایی گفتید که سینمای ایران "پدر" ندارد، منظورتان از این حرف چیست؟

واقعیت این است که عرصه‌ی هنر بخصوص سینما عرصه‌ی بسیار حساسی است و کسانی را لازم دارد که کمی فراتر از دغدغه‌های فردی، به افق و عمق استراتژیک سینمای کشور بپردازند. ما به عنوان فیلمساز درگیر تخیل و آرزوهای فردی خودمان هستیم، اما هدایت این کشتی مهم و اثرگذار و دیده‌بانی آن کار آن ''پدر" است. احساس می‌کنم در سینمای ایران دیده‌بان وجود ندارد. سینما در مقایسه با هنرهای دیگر اثرگذاری و اهمیت بیشتری دارد و امروز در دنیا مهمترین هنر و رسانه‌ای اثرگذار است. چون دو مؤلفه مهم صدا و تصویر را دارد که برای انتقال پیام و هویت و احساس و خیال مهم است. خیال، زبان، فرهنگ و تاریخ ما می‌تواند از طریق سینما به درستی منتقل شود.

همچنین واقعیت دیگر این است که ما در منظومه رسانه‌های جهانی هیچ سهمی نداریم. درست است که در بین نخبگان و جشنواره‌ها و رسانه‌ها اسم سینمای ایران مطرح است، اما باید پیام سینمای ایران را که سینمایی متکی بر هویت مستقل ایرانی است، به گوش و چشم بینندگان جهانی برسانیم. بطور مثال در کشورهای منطقه مشترکات زیادی با کشورهای اسلامی و فارسی زبان داریم؛ سؤال من این است که ما از منظومه‌ی نمایشی کشورهای اطراف خودمان چه سهمی داریم؟ نه در سینما بلکه حتی در هنرهای دیگر مثل موسیقی، تئاتر، معماری، کتاب و... . چرا از فیلم «رستاخیز» اینقدر استقبال می‌کنند؟ چرا از دیدن آن حیرت می‌کنند؟ علت آن اعتبار سینمای ایران است.

چرا ما در عرصه نمایشی کشورهای اسلامی حضور نداریم؟ در غرب که پیشکش! سؤال اصلی این است که در عرصه‌ی داخلی پیام سینمای ایران به تمام اقشار ملت می‌رسد؟ آیا مجموعه تولیدات سینمای ایران دربرگیرنده هویت و فرهنگ و تاریخ و زبان و آیین ایرانی است؟ یا سینمای ما خلاصه شده در خیابان‌های تهران؟ سینمای ما از بی‌توجهی اقتصادی رنج می‌برد. از حدود 1200 شهر کشور تنها 64 شهر سینما دارند. این‌ها نکاتی است که در حوزه تولید، مسائل فنی، اقتصاد سینما و ارتباطش با مردم وجود دارد.

    پس از نظر شما بخش خصوصی که وارد این عرصه می‌شود کار پرمخاطره‌ای انجام می‌دهد؟

حتماً همین‌طور است. ما امکان بسیار بزرگی داشتیم که همان مضمون و موضوع فیلم بود. با تکیه بر این مضمون بزرگ و اعتبار سینمای ایران تلاشی بین‌المللی در مورد جذب سرمایه‌ی خارجی توسط تهیه‌کننده‌ی فیلم انجام دادیم، بطوری که حتی یک ریال از پول بیت‌المال در این فیلم هزینه نشده است و فیلم بطور مطلق متعلق به بخش خصوصی است. در ضمن فیلم به صورت تولید مشترک است، یعنی با دو موسسه خارجی در هزینه‌های هنگفت فیلم مشارکت صورت گرفته است که خود این برای سینمای ایران اتفاق مبارکی است.

اگر مؤسسات سرمایه‌گذاری خارجی در این فیلم مشارکت کردند به دو دلیل است: اول عشق و ارادت شرکای خارجی به مضمون عاشورا و بعد اعتماد به سینمای ملی ایران. حال وقتی این فیلم در اکران داخلی از پرده سینما پایین کشیده می‌شود همزمان کشورهایی که قرار بوده این فیلم در جشنواره‌های آن‌ها نمایش داده شود یا در سینماهایشان اکران شود هم نمایش فیلم به تعلیق در می‌آید. برای اینکه آن‌ها اعتمادشان را به قراردادهای مشترک با تهیه‌کننده فیلم «رستاخیز» از دست می‌دهند. قراردادهای مشترک این فیلم با سرمایه‌گذاران خارجی به مهر ارشاد مزین است و به تأیید وزارت خارجه رسیده است و این اتفاقات اعتماد متقابل را از بین می‌برد. این یک اتفاق فرهنگی است که به سادگی براساس یک دستور و با شتابزدگی در موردش تصمیم‌گیری می‌شود و بعد تبعات فرهنگی و حواشی آن پدید می‌آید.

    آیا سینمای ایران ورشکسته است؟

معتقدم درآمدی در سینما وجود ندارد که بگوییم ورشکسته است. از نظر من سینمای ایران یک سینمای تجربی است. ما وقتی می‌توانیم سینمای ایران را حرفه‌ای و بعد اقتصاد آن را مولد بدانیم و بعد بر اثر تغییر شرایط آن را ورشکسته قلمداد کنیم که این سینما بتواند مبتنی بر مؤلفه‌های سینمای حرفه‌ای حرکت کند؛ یعنی در بخش سرمایه‌گذاری، نیروی انسانی و بازار بتواند مراودات طبیعی داشته باشد. وقتی چنین شرایطی نداریم و سینمای ایران با کنار رفتن دولت سقوط می‌کند، خیلی نمی‌تواند حرفه‌ای باشد که حالا بگوییم ورشکسته شده یا نشده است.

این سینما مبتنی بر دغدغه‌های فردی افراد شکل گرفته و بخشی از فیلمسازان و تهیه‌کنندگان در آن به صورت کاملا تجربی فعالیت می‌کنند. در عین حال که اصناف و انجمن‌های مختلف هم دارد، اما هنوز هم نتوانسته است به طور طبیعی از درون خود ارتزاق کند و در عرصه بین‌المللی از پشتوانه‌های حرفه‌ای برخوردار باشد.

    هفته پیش محمدرضا شریفی‌نیا مهمان این برنامه بود و درباره‌ی وجود مواد مخدر در بین برخی اهالی سینما از او پرسیدیم که ایشان هم تأیید کرد؛ نظر شما در این باره چیست؟

من به خودم اجازه نمی‌دهم در مورد چنین مطلبی حرف بزنم. از نظر من چنین چیزی در سینما وجود ندارد. اگر هم وجود دارد حتماً باید آن را استتار کنیم و در درون خانواده آن را دنبال کنیم. سؤال این است که مگر جامعه ما در بخش‌هایی دچار این مسائل نیست؟ البته در کشور ما با این پشتوانه تاریخی و هویتی و اصول حاکم بر نظام اجتماعی قطعا وجود این مسائل ناپسند است ولی هر خانواده‌ای باید عیوب خود را در درون خود نقد و رفع و معالجه کند. اینکه در یک برنامه‌ی زنده در مورد هنرمندان سینما و سینمایی که از اطراف دچار فشارهای مختلف است و با زحمت، آبرو و حرمتی به دست آورده است و الگوی افراد است، آن‌هم از طرف کسی که به هر حال حرفش اثرگذار است، پسندیده نیست. من به آقای شریفی‌نیا و دوستان دیگری که این گونه فکر می‌کنند توصیه می‌کنم که بدون سرپوش گذاشتن بر عیوب، از محاسن بگویند و حمل بر صحت کنند و عیوب را با بزرگ‌منشی در داخل خانواده با اخلاق حسینی حل کنیم.

    کار بعدی شما چه خواهد بود؟

مثل همه فیلمسازان آرزوهای زیادی دارم. هر چقدر هم که سن بالاتر می‌رود آرزوها هم بیشتر می‌شود. ایده‌های زیادی وجود دارد، اما نکته‌ای هست که با تأسف می‌گویم؛ این اولین فیلمی نیست که نمایش آن مشکل پیدا کرده است، اما تفاوتی با فیلم‌های دیگر دارد، نه از نظر حجم کار و هزینه‌هایش و سیمرغ‌هایی که در جشنواره فجر گرفته است، بلکه احساس می‌کنم تا زمانی که هویت من گروگان است و به‌ ناحق حبس شده است، به خودم اجازه نمی‌دهم دست به کار دیگری بزنم. قله‌ی اعتقادی من در فیلم «رستاخیز» متجلی شده و تا تکلیف آن معلوم نشود دست و دلم به کار دیگری نمی‌رود.

    سینمای ایران بیش از همه به چه چیزی نیاز دارد؟

همدلی، هویت، توجه و مهربانی.

ایسنا

raminfalahati بازدید : 133 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

لامپ 9 ال اي دي
فروشگاه اینترنتی لوازم شکار

شاید دیدن یک بازیگر در خیابان یا رستوران یا کافی شاپ دیگر برای ما چندان چیز عجیبی نباشد، چون ممکن است شب به صفحه شخصی همان بازیگر معروف سر بزنیم و یک خویش انداز(!) جانانه با لوکیشن همان کافی شاپ یا رستوران ببینیم، اما دیدن یک بازیگر مطرح در جایی که دارد به شغل دوم یا چندمش رسیدگی می کند، همچنان عجیب و جالب است.

 کلاس های رزمی هدیه تهرانی و دکوراسیون زیبای خانه وی

هدیه تهرانی یکی از آدم هایی است که خیلی بیشتر از اینکه در قاب تلویزیون یا پرده سینما دیده شود در محل شغل دومش حضور دارد؛ خانم بازیگر، موسس و مدرس آموزشگاهی است که در آن یک نوع ورزش چینی جالب آموزش داده می شود: «تای چی چوان» به عنوان کسی که می خواهد به این ورزش بپیوندد و دوست دارد یک هنرپیشه، چم و خم کار را یادش بدهد، سری به باشگاه خانم بازیگر زدم تا ببینم اوضاع در این آموزشگاه هیجان انگیز از چه قرار است؟

باشگاه هدیه تهران در کوچه پسکوچه های یکی از مناطق خوش آب و هوای تهران واقع شده و بیشتر شبیه به یک خانه ویلایی تر و تمیز است تا یک باشگاه ورزشی که جان می دهد برای دورهمی و گعده های فامیلی و سیزده به در. روی دیوار حیاط باشگاه علامت معروف «یین و یانگ» درشتی به چشم می خورد، همان علامتی که ما فکر می کردیم مربوط به ورزش کونگ فو است، اما گویا مهم ترین نماد هنر، ورزش و باورهای چین است و کل یوم ورزش های رزمی این کشور را ساپورت می کند.

 در نزدیکی های در ورودی گوش مان را تیز می کنیم تا شاید صدای جیغ و داد بروسلی واری بشنویم، اما داخل باشگاه هم هیچ شباهتی به سایر باشگاه های ورزشی ندارد؛ محیطی آرام و خلوت شبیه به یک کافه و دور از داد و هوارهایی که همه از کلاس های رزمی سراغ دارند.

در حالی که با مسوول ثبت نام کلاس ها در حال چانه زنی و کسب اطلاعات هستیم، تهرانی وارد محوطه باشگاه می شود و پشت میز چوبی حیاط می نشیند تا کلاسش شروع شود. درست برعکس اتفاقی که از حضور یک بازیگر مطرح در فضایی خارج از پرده سینما یا قاب تلویزیون انتظار می رود، خانم بازیگر بدون اینکه کسی دورش را بگیرد در دنیای خودش غرق است و حتی نگاهی هم به سمت ما نمی کند.

کلاس های رزمی هدیه تهرانی و دکوراسیون زیبای خانه وی

بعد از آماری که از خانم مسوول می گیریم، دستمان می آید که تفاوت هدیه تهران در اینجا شهرتش در بازیگری و سوپراستار بودن سینما نیست، بلکه میزان حرفه ای بودن او در این رشته ورزشی است که ابهتی به تهرانی داده که با هر کسی فالوده نمی خورد و مثل استادهای خسته باشگاه های رزمی از همان لحظه ورود چهره های جدید به باشگاه، دنبال جذب آنها نیست.

در ابن باشگاه دو شاخه از ورزش های رزمی چینی را آموزش می دهند: «تای چی چوآن» و «چی کونگ» که خانم بازیگر مدرس رشته «تای چی چوآن» است و سه روز در هفته می توانید برای یادگیری نرمش ها و حرکات دست خاص این ورزش در آنجا آموزش ببینید. ظرفیت کلاس های هدیه تهرانی هم نهایتا 10 نفر است و اگر هرکسی بعد از پرشدن کلاس ها اضافه شود باید صبر کند تا چند نفر دیگر هم به او بپیوندند.

استاد تهرانی(!) سالن را ترک می کند و داخل بخشی می شود که در آنجا کلاس ها را برگزار می کند تا خود را برای آموزش دادن به شاگردانش آماده کند. ما هم در خلال صحبت هایمان با خانم مسوول ثبت نام به قسمت هیجان انگیز هزینه ها می رسیم.

این کلاس ها 12 جلسه در یک ماه است و چیزی حدود 450 هزار تومان برای هر نفر آب می خورد. درست است که با این هزینه می توانید نزدیک به 9 ماه در یک باشگاه رزمی یا بدنسازی نرمال و خوب کار کنید، اما در آن باشگاه ها که یک سوپراستار سینما که با حفظ سمت، رزمی کار قابلی هم هست، به شما آموزش نمی دهد.

بالاخره هدیه تهرانی مدتی هم نایب رئیس فدراسیون ووشو بوده و سال ها دستی بر آتش این ورزش رزمی داشته است و نامردی است اگر بخواهیم بالابودن این مبلغ را صرفا به دلیل سوپراستار بودن تهرانی در نظر بگیریم. شلوغی کلاس های خانم بازیگر هم گواه این مطلب است که این مبلغ برای خیلی از جوان هایی که عاشق یادگیری ورزش های خاص رزمی هستند، آن قدرها هم زیاد نیست.

ایده های آرامش بخش در دکوراسیون خانه هدیه تهرانی

ترفند های دکوراسیون: برای این که به یک طراحی درست و اصولی برای دکوراسیون داخلی خانه تان برسید، نیاز دارید تا برای هر کدام از انتخاب های تان مثل رنگ ها یا مبلمان ها دلیل درست و محکمی داشته باشید، برای این کار می توانید به سراغ کارشناسان یا اهالی فن متخصص در این زمینه بروید یا از نظرات و انتخاب های هنرمندان مورد علاقه تان ایده بگیرید، به همین خاطر این بار در ادامه مطالب طراحی دکوراسیون داخلی منزل به سبک هنرمندان به سراغ خانه هدیه تهرانی رفته ایم تا با نکات مثبتی که در طراحی داخلی خانه او وجود دارد آشنا شویم پس با این مطلب جذاب از چیدانه همراه باشید.

در عکس بالا می توانید دکوراسیون آرام بخش خانه هدیه تهرانی را مشاهده کنید. اول بهتر است با روحیات او آشنا شویم تا بتوانیم فلسفه انتخاب هایش را بیشتر متوجه شویم. هدیه تهرانی جزو کسانی است که دامنه فعالیت های هنری اش فقط به بازیگری تئاتر و سینما ختم نمی شود، این بازیگر توانمند در زمینه عکاسی نیز فعالیت می کند و در سال ۱۳۸۸ نیز نمایشگاه عکسی را در خانه هنرمندان برپا کرد، این بانوی هنرمند به ورزش تای چی چوان نیز علاقه خاصی دارد و حتی سابقه مربیگری در این زمینه را نیز دارد و شاید هم همین علاقه باعث شده است تا دکوراسیون داخلی خانه او بسیار خوانا و ساده، اما در عین حال جذاب و گیرا باشد.

۱. انتخاب تنالیته رنگ سبز ملایم

رنگ سبز رنگ آرامش و منبع لطافت و طراوت در طراحی دکوراسون داخلی است، حضورش در خانه باعث می شود تا محیطی سرشار از آرامش پدید بیاید و قرار گرفتن در فضایی با رنگ سبز بعد از یک روز کاری پر مشغله می تواند باعث ارامش ذهن شما شود. یادتان باشد که رنگ سبز جلوه طبیعت در دکوراسیون داخلی است پس از آن در طراحی دکوراسیون منزل تان بهره ببرید. درست مثل خانه هدیه تهرانی.

 کلاس های رزمی هدیه تهرانی و دکوراسیون زیبای خانه وی

اگر در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان سوالی دارید می توانید آن را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه مطرح کنید تا کارشناسان چیدانه به شما کمک کنند. 

۲. استفاده از پارکت چوبی به عنوان کف پوش

پارکت، کفپوش هایی با حس آشنا هستند و هم چنین استفاده از مواد و مصالحی که نقش مایه هایی طبیعی دارند مانند پارکت ها هم می تواند به آرامش فضای داخلی خانه های شما کمک کند، ترکیب رنگ قهوه ای پارکت ها و رنگ سبز مبلمان ها جزو هوشمندانه ترین ترکیب های رنگی است که می تواند جلوه ای از یک منظره طبیعی را برای شما یادآور شود و نمونه ای از بهترین همنشینی این نگ ها را می توان در خانه هدیه تهرانی دید.

۳. استفاده از گلیم های ایرانی

امروزه فرش های ایرانی جایگاه ویژه ای در طراحی دکوراسیون داخلی پیدا کرده اند، چرا که حضورشان در فضا باعث می شود تا دکوراسیون داخلی خانه رنگ و لعابی خیره کننده به خود بگیرد، مطلب دکوراسیون امروزی با فرش های ایرانی را بخوانید تا متوجه جذابیت آن ها بشوید، شاید هم به همین دلیل است که هدیه تهرانی نیز از یک گلیم ایرانی با رنگ های گرم در طراحی دکوراسیون داخلی خانه اش استفاده می کند.

دلتان می خواهد برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان با یک شرکت متخصص یا طراحانی خلاق و زبر دست مشورت کنید؟ پس حتما سری به بخش معماری داخلی و طراحی دکوراسیون اهالی فن چیدانه بزنید و با این گروه های متخصص در سراسر ایران آشنا شوید و از آن ها بخواهید تا به شما در این کار کمک کنند.

۴. ترکیب پارکت و گلیم های ایرانی

همان طور که گفتیم فرش های ایرانی دکوراسیونی خوش رنگ و لعاب را ایجاد می کنند، اما بسیاری از افراد فکر می کنند که با پارکت کردن کف خانه ها نیازی به استفاده از فرش ها نیست، در صورتی که رنگ گرم فرش های ایرانی و طرح های ایرانی آن موجب می شود تا فضا بیش از پیش گرم، صمیمی، جذاب و گیرا شود، همچنین وجود المان های ایرانی در خانه باعث می شود تا خانه تان رنگ اصالت به خود بگیرد. که نمونه آن را هم در خانه هدیه تهرانی می توانید ببینید و هم در عکس بالا.

۵. گیاهان سبز رنگ و گل ها

هیچ کس نمی تواند منکر حس دل انگیز و لطافتی که گیاهان در فضای داخلی خانه ایجاد می کنند بشود، گل ها و گلدان ها به واسطه تولید اکسیژن باعث می شوند تا خانه همیشه سرشار از سرزندگی باشد. پس شما هم حتما از گلدان ها و گل ها در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان استفاده کنید.

کلاس های رزمی هدیه تهرانی و دکوراسیون زیبای خانه وی

۶. میز و وسایل دکوری چوبی

وقتی همه اجزا و عناصر دکوراسیون داخلی خانه تان را بر اساس حس خوبی که در فضای ایجاد می کنند انتخاب کنید قطعا برای کامل کردن این زیبای به سراغ لوازم دکوری چوبی خواهید رفت. دقیقا مثل خانه هدیه تهرانی که میز ها و کنسول های چوبی تکمیل کننده زیبایی خانه است.

۷. استفاده از آینه و تابلو های هنری بر دیوار

آینه برای تاثیر اعجاب انگیزی که در افزایش نور، انرژی و بزرگ تر نشان دادن فضا دارد عنصر مورد علاقه بیشتر طراحان داخلی است و همان طور که در عکس دکوراسیون خانه هدیه تهرانی می بینید او به طرز هوشمندانه ای در بالای کاناپه نشیمن از آینه استفاده کرده است.

علاوه بر اینها دکوراسیون خانه باید انعکاسی از علایق شخصی شما را در خود داشته باشد و تابلوهای هنری دیوارها بهترین وسیله برای نمایش روح هنر دوست هدیه تهرانی است.

اگر می خواهید خانه ای به آرامش خانه هدیه تهرانی داشته باشید استفاده از نکات فنگ شویی قطعا به شما کمک خواهد کرد.

 کلاس های رزمی هدیه تهرانی و دکوراسیون زیبای خانه وی

هدیه تهرانی (متولد ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران) بازیگر سینمای ایران است. وی همچنین در زمینه عکاسی و ورزش تای چی چوان فعالیت دارد. او برنده دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر می‌باشد.

 کلاس های رزمی هدیه تهرانی و دکوراسیون زیبای خانه وی

هدیه تهرانی (متولد ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. اولین بار وی برای بازی در فیلم روز واقعه انتخاب شد، اما بعدها لادن مستوفی جای او را گرفت. کیانوش عیاری هم او را برای بازی در بودن یا نبودن انتخاب کرد که بعدها عسل بدیعی به جای او برگزیده شد. اما سرانجام مسعود کیمیایی او را برای فیلم سلطان انتخاب کرد و هدیه تهرانی وارد سینمای حرفه‌ای شد. بازی‌های راحت و روان او در فیلمهای غریبانه و به خصوص شوکران تحسین منتقدان را برانگیخت. یکی از بهترین نقش آفرینی‌اش که منجر به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و تندیس زرین جشن خانهٔ سینما شد و تحسین نویسندگان و منتقدان را در پی داشت، بازی بیادماندنی او در چهارشنبه سوری بود. مجله همشهری جوان، بعد از مهناز افشار وی را به عنوان دومین بازیگر زن پول‌ساز دهه هشتاد خورشیدی انتخاب کرد.

مجله همشهری جوان - چیدانه - ویکی ‍‍پدیا

گرداوری و تنظیم : پرشین وی

raminfalahati بازدید : 116 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

عکس چاقوی شکاری
خريد شامپو رنگ مو

نورافکن و پروژکتور شارژی ویژگی های کلیدی: میزان نور : در حدود 1800 لومن Lumen زاویه تابش نور : 120 درجه با این پروژکتور قوی میتوانید نقطه ای را که نیاز دارید در حدی که نیاز دارید نورانی کنید

جدیدترین محصول در زمینه کالاهای مسافرتی و کوهنوردی و شکار و امداد و نجات

محصولی جدید با قدرت فوق العاده

قدرت روشنایی نورافکن ( پروژکتور ) دستی FA-9001 T6 108000W  برابر  120000 لومن میباشد

عکس نورافکن دستی 108000وات

دارای لامپ مخصوص و پر قدرت اختصاصی CREE XML-L T6

k,vht;k

ادامه توضیحات در فروشگاه اینترنتی

نور افکن های مادون قرمز (IR) نیز عملکردی کاملا مشابه نور افکن های عادی دارند

raminfalahati بازدید : 148 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دستگاه طراحی ناخن پیشرفته
بند انداز برقي

چراغ ال ای دی اضطراری برای تعمیرگاهها و خودرو و کمپینگ و کوهنوردی و چراغ قوه ای برای آنکه خورشید غروب می کند روشنایی مردم از طریق چراغ نفتی تامین می‌گردد

چراغ اضطراری سیار آهنربایی دو طرفه

عکس چراغ اضطراری

چراغ قوه ای برای کار یا نگهداری در خودرو و کمپینگ و غیره

عکس چراغ ال ای دی

قابل استفاده بعنوان چراغ قوه دستی و هم چنین چراغ قوه آویز و چراغ قوه رو میزی و یا چراغ اضطراری خودرو جهت اتصال مغناطیسی به هر قسمت از بدنه خودرو

عکس چراغ ال ای دی

ادامه توضیحات در فروشگاه فروشنده این کالا

 

عکس ست ابزار کمپینگ چراغ روشنایی آهنربایی سفری کوچک 20SMD +3LED چراغ روشنایی کوچک سفری جمع و جور ولی در عین حال بسیار نورانی چراغ اس ام دی

raminfalahati بازدید : 138 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

وسایل کوهنوردی
دستگاه طراحی ناخن خرید پکیج کامل

نورافکن دستی POLICE USA 60000 W دو باطری مدل 3406

این نوع نورافکن دستی دارای چراغ ال ای دی مخصوص از نوع CREE میباشد

پرتابل بوده و جهت حمل و دسترسی سریع بسیار مناسب می باشد

نورافکن دستی

دارای قدرت نور زیادی بوده و همانند پروژکتور محیط روبرو را روشن می نماید

شدت نور آن 800 لومن می باشد

با استفاده از دو باطری بزرگ شارژی پلیسی کار می کند و فروشگاه ما جهت رضایت خاطر دوستان دو عدد باطری یدک ( جمعا 4 باطری ) نیز به خریداران تقدیم می نماید

نورافکن 3406

نورافکن دستی POLICE USA 60000 W مدل 3406 از طریق دسته شارژ میگردد و بسته به نحوه استفاده شما میتواند 12 تا 48 ساعت روشن بماند

دارای زوم بسیار روان در قسمت جلو ، جهت فوکوس پرتو نور میباشد

دارای واشر های لاستیکی در قسمتهای باز شونده بوده و ضد آب می باشد

دارای شیشه جلوی ال ای دی ذره بینی مخصوص می باشد

دارای 3 حالت پرتو نوری پرنور ، کم نور و پر نور چشمک زن می باشد

نورافکن دستی 3406

دارای بدنه ای مقاوم از آلیاژ آهن و آلومینیوم با رنگ کوره ای ضد خش می باشد

علاوه بر نورافکن دستی ، یکعدد شارژر جهت شارژ باطری های آن و 4 عدد باطری نیز تقدیم خریداران محترم میگردد

قیمت خرید پستی ( پرداخت به مامور پستی پس از دریافت کالا ) 98 هزار تومان

قیمت خرید نقدی (واریز اینترنتی وجه کالا پس از تکمیل فرم خرید نقدی ) 84 هزار تومان

raminfalahati بازدید : 107 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

قيمت دوربين ديد در شب
پيچ گوشتي موبايلي

پیچ گوشتی موبایل

ست کامل پیچ گوشتی های مخصوص موبایل یا آچار گوشی

حاوی یک دسته پیچ گوشتی + یک عدد پنس سرکج و 32 عدد سری مخصوص

پیچ گوشتی موبایلی

ست پیچ گوشتی همه کاره مدل JK - 6032 - A

این آچار موبایل یا ست پیچ گوشتی موبایلی فقط مخصوص باز کردن پیچ های گوشی موبایل نمی باشد بلکه علاوه بر امکان باز نمودن پیچ های گوشی موبایل شما قادر خواهید بود انواع پیچ وسایلی مانند ساعت و لوازم الکترونیکی نوت بوک و ام پی تری پلیر و تبلت سایر قطعات را باز کنید

ست پیچ گوشتی موبایل

انواع سری پیچ گوشتی از نوع مستطیلی و ستاره ای و تخت و چهار سو شش ضلعی و ..... را در این ست پیچ گوشتی همه کاره خواهید یافت

پنس این ست پیچ گوشتی نیز بسیار نازک و کاربردی بوده و برای جابجائی پیچ های باز شده کاربرد دارد

آچار گوشی

قیمت خرید اینترنتی ست پیچ گوشتی مدل JK - 6032 - A

در صورت سفارش بصورت پرداخت وجه به مامور پستی 16500 تومان

و در صورت واریز اینترنتی ( آنلاین ) وجه با احتساب تخفیف فقط 14 هزار تومان میباشد

 پستی  با تخفیف

raminfalahati بازدید : 153 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

خرید اینترنتی پد ضد تعریق
فروش دستگاه طراحی ناخن در تهران

ظاهر مدفوع چه اسراری از درونتان را فاش می کند؟  به گزارش «تابناک با تو»، شاید تا کنون پرسش های زیادی در ذهنتان راجع به مدفوع ایجاد شده است؛ اما نتوانسته اید از کسی آنها را بپرسید. در اینجا پاسخ بسیاری از این پرسش ها را پیدا می کنید.

ظاهر مدفوع چه اسراری از درونتان را فاش می کند؟

مسائل مهمی در مورد مدفوع وجود دارد که به شما کمک می کند راجع به سلامتی بدن خود و اتفاقاتی که در درونتان روی می دهد، بیشتر بدانید:
 
الفبای مدفوع


اجابت مزاج نتیجه تلاش بدن برای دریافت مواد مغذی مورد نیاز از غذایی که خورده اید و دفع بقیه مواد (مواد زاید) است.

اجابت مزاج برای سلامتی اهمیت زیادی دارد چون راهکار طبیعی بدن برای خارج کردن مواد زاید از بدن است. در مورد دفعات دفع، رنگ، شکل و اندازه مدفوع یک قانون کلی وجود دارد که تا زمانی که فرد احساس راحتی می کند، اجابت مزاج طبیعی است. اما اطلاعاتی در مورد فرایند گوارش به شما کمک می کند بفهمید چه زمانی وضعیت شما از حالت طبیعی خارج شده است.

دفعات اجابت مزاج:
عددی به عنوان تعداد نرمال اجابت مزاج وجود ندارد بلکه تعداد متوسط آن مطرح است. به طور متوسط یک یا دو بار در روز اجابت مزاج انجام می شود اما بسیاری از مردم بیشتر و بسیاری کمتر از این مقدار (شاید یک روز در میان) و در موارد نادر یک تا دو بار در هفته اجابت مزاج دارند. تا زمانی که احساس راحتی می کنید لازم نیست زیاد به آن اهمیت بدهید.
 
رنگ:
معمولا به خاطر صفرا که در کبد تولید می شود و برای فرایند گوارش مهم است، مدفوع قهوه ای رنگ می شود. غذایی که می خورید معمولا از زمان بلع سه روز طول می کشد تا دفع شود، اگر دفع مواد زاید زمان کمتری طول بکشد ممکن است رنگ مدفوع سبزتر شود چون سبز یکی از اولین رنگهای رنگین کمان فرایند گوارش است.

رنگ در صورتی که تغییر شدیدی داشته باشد هشدار دهنده است. اگر مدفوع سیاه باشد ممکن است خونریزی داخلی داشته باشید که احتمالا در نتیجه زخم یا شاید سرطان است؛ مدفوعی که به علت خونریزی سیاه شده چسبناک (قیری) بوده و بوی بدی می دهد؛ هرچند مدفوع سیاه هنگام مصرف مکمل ها یا داروهای حاوی آهن یا ساب سالیسیلات بیسموت متداول است.

مدفوعی که رنگ روشن دارد (مانند خاکی) نیز در صورتی که رنگی متفاوت از رنگ همیشگی مدفوع شما داشته باشد ممکن است نشان دهنده وجود مشکل باشد. هرچند مدفوع بسیار روشن، اغلب اتفاق نمی افتد، ممکن است نشان دهنده انسداد جریان صفرا یا بیماری های کبدی باشد.

 
اندازه و شکل:
برخی تصور می کنند اگر اندازه مدفوع به باریکی مداد باشد مشکلی وجود دارد اما تحقیقات اخیر نشان داده است که این باور اشتباه است. اندازه و شکل مدفوع اگر برایتان عادی و طبیعی است، مشکلی ندارد.

بو:
معمولا مدفوع بو می دهد اما بوی بد مدفوع که به مدت یکی دو ساعت در فضای توالت بماند طبیعی است؟ بله. این امر طبیعی است و احتمالا نشانه خوبی است که شکم شما پر از باکتری هایی است که سخت تلاش می کنند تا شما را سالم نگه دارند.

روده ها میلیاردها میلیارد باکتری دارند که فرایند متابولیک و گوارش را تقویت می کنند. همچنین به واسطه آنهاست که مدفوع بو می دهد، این بو نتیجه مستقیم فعالیت باکتریها در دستگاه گوارش است؛ بنابراین، اگر چه بوی خوبی نیست اما برای مدفوع طبیعی است.

مشکلات مدفوع


اگر فرایند اجابت مزاج دچار مشکل شود چه اتفاقی می افتد؟ اولین نشانه آن تغییر برنامه معمول اجابت مزاج  و در نتیجه ناراحتی زیر کمر است.
 
یبوست و اسهال


یبوست زمانی نگرانی ایجاد می کند که معمولا یک تا دو بار در روز اجابت مزاج دارید اما این حالت تغییر کرده است و ممکن است سه روز یا بیشتر از آخرین اجابت مزاج شما گذشته باشد و احساس نفخ، باد شکم و معمولا نا آرامی می کنید. وقتی به توالت می روید، باید به خود فشار بیاورید اما حاصلی ندارد و مدفوعی خارج نمی شود.

یبوست ممکن است علتهای زیادی داشته باشد. ممکن است به علت تغییری در رژیم غذایی مانند کاهش مصرف فیبر باشد یا ننوشیدن آب کافی در روز، کاهش فعالیت فیزیکی و کاهش فرایند سوخت و ساز از جمله گوارش. داروهای خاصی مانند داروهای مسکن و مکملهای آهن نیز ممکن است موجب مشکلات یبوست گردند.  

اگر چه یبوست مجموعه مشکلاتی ایجاد می کند اما اسهال نیز به معنی اشکال در گوارش است. اسهال ممکن است به واسطه نامناسب بودن غذا برای دستگاه گوارش یا ویروس یا باکتری مضر باشد. عامل آن هر چه باشد با شل شدن مدفوع و نا آرامی که مشخصه مهم دیگر اِشکال در دستگاه گوارش است، مشخص می شود.  

اسهال ممکن است به واسطه عوامل متعددی ایجاد شود اما مشکلی که ایجاد می کند این است که اگر بیش از دو تا سه روز طول بکشد، ممکن است موجب مشکلات دیگری برای سلامتی مانند بی آب شدن بدن، گردد. معمولا ظرف یک تا دو روز اسهال یا یبوست برطرف می شود، اگر چنین نشد احتمالا برای بررسی مشکل بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

 
خون در مدفوع


یکی از مهمترین نشانه های هشدار دهنده در مورد مدفوع، وجود خون در آن است. وجود خون در مدفوع ممکن است نشانه مشکل مهمی مانند سرطان باشد و باید فورا به پزشک مراجعه کنید حتی اگر فکر می کنید این خون به خاطر هموروئید (بواسیر) یا بریدگی های کوچک در بافت مقعد (مانند شقاق) است که به علت فشار زیاد و یبوست ایجاد شده، باز هم باید به پزشک مراجعه کنید تا مطمئن شوید. اگر بالای 50 سال دارید یا سابقه خانوادگی سرطان کلورکتال دارید، احتمالا کلونوسکپی برایتان تجویز می شود.

علائم هشدار دهنده دیگر که باید زمانی که اجابت مزاج رو به بدتر شدن می رود به آنها دقت کنید تب، درد شکم یا بی آب شدن بدن است. هر یک از این علائم می تواند با مشکل دستگاه گوارش مانند ویروس، آپاندیسیت (التهاب اپاندیس) یا مسمومیت غذایی مرتبط باشد.

 
سلامت دستگاه گوارش

راهکار حفظ سلامت و عملکرد دستگاه گوارش، عبارت است از رژیم غذایی پر فیبر، مقدار زیادی آب و ورزش منظم. معمولا 20 تا 25 گرم فیبر در روز توصیه می شود و در رژیم غذایی سالم این مقدار را می توان دریافت کرد. اگر دفعات اجابت مزاجتان کم است و احساس ناراحتی دارید، اولین راه اصلاح این وضعیت افزایش فیبر از طریق غذا، مکمل  یا هر دوی اینهاست.

غذاهای پرفیبر قدرتمند شامل نان سبوس دار و غلات کامل، سبزیجات و میوه ها و مغزهای گیاهی است. معمولا یک تا دو روز رژیم متمرکز بر فیبر عملکرد دستگاه گوارش شما را تصحیح می کند. دریافت مقدار آب کافی نیز برای عملکرد روده کلیدی است و باید مطمئن شوید مقدار آب کافی مصرف می کنید تا حرکت مدفوع در روده تان را تسهیل کند و به طور منظم مواد زاید را خارج کنند.
ورزش برای حرکات روده شما مفید است و به تحرک روده کمک می کند و اغلب با بهبود فرایندهای گوارشی و سوخت و ساز، یبوست را رفع می کند.

به طور کلی در مورد حرکات روده و اجابت مزاج، ساده ترین مشخصه سالم بودن، طبیعی و عادی بودن آن است و جدا از علائم هشدار دهنده ای که در مورد آن صحبت کردیم، معمولا هر چیزی که از یک سمت وارد بدن می شود با کمترین مشکلی از سمت دیگر خارج می شود.

منبع: webmd
زینب رهامی


raminfalahati بازدید : 117 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

خرید ژل افزایش قد ارزان
خرید ژل های افزایش قد

حجم دهنده لب

رژ حجم لب دوکاره هم رژ لب معمولی در رنگهای دلخواه و هم حجم دهنده فوری لب

این رژ لب از نظر ظاهری عینا مثل رژ لبهای معمولی بوده ولی از نظر کارائی قابلیت افزایش حجم لب را دارا بوده و بلافاصله پس از مصزف لب را برجسته می کند

رژ حجم لب در رنگهای مختلف همانند رژ های معمولی موجود است کافیست در حین خرید رژ حجم دهنده لب رنگ دلخواه خود را در فرم سفارش رژ حجم لب ذکر نمائید

قیمت خرید رژ لب حجم دهنده فقط 100000 ریال معادل 10 هزار تومان می باشد

خرید اینترنتی

تعداد صفحات : 27

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 264
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 280
  • بازدید سال : 6,896
  • بازدید کلی : 106,011